2014年1月15日星期三

Galaxy S3 無法連接 Kies

自從部S3升級上4.1.2之後,有很長一段時間都無法成功與Kies連接,不論是經USB線還是用Kies Air經Wifi連線都不成功,Kies係可以見到部機,只係永遠停喺連接中的階段。上網查過很多方法也不成功修復問題,但影響不大所以就無理會。

但近日個Kies成日走出嚟話有S3 firmware update,等咗成個月都仲無OTA,雖然知道並非大update,但總係有件事未做咁。再次上網搵方法,搵咗一大輪,終於喺呢度呢度有人提供個諗都諗唔到嘅奇怪方法係work嘅,照版煮碗做一次,真係得!方法如下:

  1. 開啟Kies軟體;
  2. 手機usb跟電腦連結,此時會停在連線中;
  3. 關閉Kies,到"我的電腦",點選你手機的裝置,修改名稱(隨便改,我是隨便加個A字,變成GT-I9300A);
  4. 再開啟Kies,你會發現居然能連線了。
之後就算再連接也不用每次更改名稱,總算解決問題。

4 則留言: