2011年9月9日星期五

Facebook Events與Calendar的整合

用過HTC Sense都知道,Sense會整合Facebook的朋友生日等資訊入行事曆中,無需另裝軟件或分需幾個軟件檢視,TouchWiz唔知有沒有,但Motorola或其他原生的Rom就應該無相應功能,但其實原來無需另裝軟件,一樣可以整合Facebook的朋友生日資訊,甚至是Facebook的所有events至行事曆(可以是Apple iCal, Microsoft Outlook, 或 Google Calendar等),尤其適合以Facebook events作行事曆的朋友。

  1. 登入Facebook,選"活動";
  2. 在畫面下方見 "匯出",點選後見url: webcal://www.facebook.com/ical/u.php?uid=xxxx&key=yyyy,複製有關url;
  3. 在你用開的calendar軟件,如Google Calendar,在"其他日曆"選擇"輸入網址以新增",貼上上述url後新增便可;
  4. 如要整合朋友生日,第2步先選擇"生日",再點選"匯出生日",餘下步驟相同。

另外,用開行事曆的朋友,都會想有澳門公眾假期日曆,以往,我會訂閱這個,(Google canlendar可以在"新增朋友的日曆"一欄內直接填上 93a20f6ujls11lk9e74o1a1428@group.calendar.google.com 便可),但維護者有時會加了些其怪event,而訂閱的又不能自行更改,所以近來自己maintain了一個: https://www.google.com/calendar/ical/tg1nub4t8srgnd82ags6i20ie4%40group.calendar.google.com/public/basic.ics 或 tg1nub4t8srgnd82ags6i20ie4@group.calendar.google.com

2 則留言:

  1. 唔經唔覺,你嘅日曆已經過咗 10 歲生日啦,好咁謝呢 10 年都有你維護呢個日曆呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅留意。因為我自己就係頭號用家,所以會keep會維護。

      刪除